Rychlostní silnice R4
Pragoprojekt

Diskuse

Přidat příspěvek

povinné
povinné
povinné
*

  • Silniční vši

    Barky
    17.7.2016
    barky84@gmail.com

    Teď bych rád mluvil ještě o tom zúžení u Cukráku a tom slavném cyklo závodě. Někomu asi šplouchá na maják tohle dovolit. Za tohle měl být někdo odvolán. Jenomže v tomto státě hlavy nepadají. Stačilo jen změnit termín závodu. Jasně. Praha - Příbram za 3 hodiny. Idiot není nemístné slovo. Je to přívlastek k jedinci, který toto dovolil.

    » Odpovědět
    • RE:

      Míra
      18.7.2016

      Stran cyklo závodu netuším, o čem je řeč, opravovaný úsek kolem Cukráku má být otevřen zítra v 19:00. Čeká nás snad nějaké překvapení? I když zde se jede ve dvou pruzích a není to tak zásadní omezení, i když včera večer mě jeden řidič něco lovící v telefonu málem poslal do těch plastových oddělovačů. Zde je úryvek textu, který publikoval v květnu moderátor o opravách na D4 - jednalo se o odpověď z ŘSD: "Všechny práce na dálnici D4 probíhají v souladu se schváleným HMG včetně víkendů a od 17.5. 2016 je realizována již poslední etapa. Pokud se nestane nic nepředvídatelného bude stavba dokončena v polovině června, aby v období prázdnin a dovolených byla dálnice plynule průjezdná." Dneska jsem zjistil, že když konečně tak nějak jede dálnice až na ten Cukrák bez omezení, tak se ode dneška chystají 2 další - most u Mníšku, zúžení na jeden pruh a 31 - 36 km (tj. asi konec dálnice) oprava krajnic, opět zúžení na jeden pruh. První oprava jestli si dobře pamatuju do listopadu, druhá do půlky září. Od března jsem se ještě po této silnici pořádně nesvezl, to se mi ta dálniční letos panečku pěkně rentuje...

      » Odpovědět
      • RE: RE: Sjizdnost

        Eva
        20.7.2016

        Dobrý den, před 3 lety jsme se z Prahy přestěhovali za Příbram, jestli se po celý dálnici bez jakýchkoliv uzavírky, tak to bylo dohromady tak 5 dní. Jezdím do práce do Prahy. Je to STRAŠNÝ, STRAŠNÝ, STRAŠNÝ.

        » Odpovědět
  • systém

    kapr
    04.7.2016

    zdravím všechny. jel jsem dnes po několika měsících do Prahy na letiště. je to strašné, to říci, ale já jsem vlastně rád, že tam těch 5 km ted staví. i když je to po 25 letech, so naposledy se tma na té straně dělalo. i když to bude mít zpoždění třeba rok. Hlavně je, že už to tma staví. do loňského roku se o tom jen mluvilo 10 nebo 15 let? a pořad nic nebylo. tak tohle je aspoň něco. nedělám si iluze, že se začne v dohledné době stavět dále. těch slibů bylo už bezpočet. pak následoval slib PPP, a ted zase nebude nic pár let. Realita je taková, že to pro ty papaláše není priorita (otázka je co je priorita kromě nahrabání si peněz), takže budou zase jen psát o vzdušných zámcích, slibovat PPP a za 10 let třeba opravdu zase 2 km dálnice(třeba ty Lety postaví). Jak vidíte, rezignoval jsem na to, že bych se někdy projel po D4 a měl tak snažší cestu z Prachatic do hlavního města. je mi jen 36 let. možná někdy po 50 se tedy svezu v kuse. to snad ještě moč udržím.....

    » Odpovědět
    • RE: Rezignace je v ČR správná

      Barky
      17.7.2016
      barky84@gmail.com

      Máte pravdu. V 18 jsme jezdil hodně směr Strakonice. Když jsem viděl stavbu křižovatky na křížení tehdy 1/4 a 1/20 a pak tempo R4 a čtyřpruhu na písek, tak jsem byl nadšen. Viděl jsem jako reálné, že do 7 Let se svezu do Písku po dálnici a s 1/20 se začne pak. Dnes budu mít od té doby ji 4 auto. A vím, že to se na 100% po D4 z Příbrami do Písku nepodívá. Mě je 31 a neodvažuji se ani hádat, jak bude 1/4 nobo D4 za 19 let vypadat. Celá, ale nebude. Na to bych si i vsadil dost peněz, jen ať to nějaká sázková vypíše. :-)

      » Odpovědět
  • Lety

    Mikuláš
    02.7.2016

    Dobrý den, začne v dohledné době stavba mimoúrovňové křižovatky v Letech?

    » Odpovědět
    • RE: Lety

      marek
      10.7.2016

      Úsek Lety - Čimelice včetně MÚK se mohl už dávno rok stavět, když by se chtělo, ale nechce se ani vytendrovat natož nedejbože stavět, takže se bude čekat na imaginární PPP někdy v budoucnosti. Mezitím propadne vydané stavebko a vyvlastnění pozemků a budem zase na začátku, opravdový kocourkov.

      » Odpovědět
    • RE: LETY

      Petr
      04.7.2016
      rudolp2@seznam.cz

      Na křižovatku v Letech je ideový záměr, a to takový, že až vláda rozhodne o PPP ( ano, či ne ) rok 2020, tak začne vybírat poradenskou firmu na tunely, aby posoudila ve světě běžnou věc, zda - li ano či ne PPP. To máme rok2025. Pak bude výběrové řízení s odvoláváním firem co nedostali vejvar, a to máme rok 2030. Pak se začne brutálním tempem od úterý do čtvrtka budovat a v roce 2035 půjde vše do zkušebního provozu. Po roce se zjistí, že použitý materiál, tkzv. podv(o)al, bobtná a do roka se to briskně opraví.To máme rok 2036. Udržíte -li moč a volant za dvacet let, tak se svezete, ale pozor, jenom stovkou, protože noví zelení ve vládě budou ochraňovat lezoucí hmyz po tělese dálnice.

      » Odpovědět
  • RE: Výstavba úseku Skalka - II/118

    moderátor
    16.6.2016

    Ke stavu realizace stavby D4 Skalka - II/118 jsem dnes získal tuto informaci: Stavba D4 Skalka-křižovatka II/118 byla zahájena stavebními pracemi v květnu 2015. Je komplikována tím, že její příprava probíhala od roku 1994, stavební povolení bylo několikrát prodlužováno a stavba se rozšířila o další objekty se samostatnými stavebními povoleními (např. okružní křižovatka Skalka). Už od počátku se stavba potýkala se zpožděním přeložek vedení VN ČEZ a přeložek dálkových kabelů CETIN, jejichž umístění křižovalo trasu dálnice a v případě tří mostních objektů vedlo skrze ně. Přeložky byly dokončeny až v září loňského roku. Vlastní stavba je dále komplikována poměry v osadě Bytíz, kde probíhala intenzívní těžba uranu a oblast je poddolována s občasnými propady povrchu území. Je ponechán koridor právě v oblasti Bytízu, do kterého se musí rozšíření stávající silnice umístit. Proto je nutné po dobu výstavby přerušit na ní provoz a vést ho po náhradní komunikaci, která bude po vybudování dálnice sloužit jako doprovodná trasa pro pomalá vozidla a obsluhu území. Budování této komunikace o délce 2,7 km je proto hlavním úkolem I. etapy výstavby. Ta by měla být uvedena do provozu na přelomu II. a III. Q letošního roku. Zpoždění její výstavby bylo způsobeno hlavně komplikovanými přeložkami inženýrských sítí právě v oblasti Bytízu, zejména přeložkami několika vodovodních potrubí, jejichž vedení bylo upřesňováno až v průběhu stavebních prací. Teprve při zpracovávání podrobné stavební dokumentace (RDS) se navíc zjistilo, že pro realizaci přeložek vodovodů pro věznici Příbram a pro její vlastní připojení na doprovodnou komunikaci se musí zřídit náhradní příjezd přes cizí pozemky. To se podařilo až počátkem letošního roku. Rovněž na konci stavby, v MÚK se silnicí II/118, bylo nutné přeložit vodovod Js 500 mm o celkové délce více jak 700 m s protlakem pod stávající silnicí I/4, kde pro výskyt skalního podloží byly nutné trhací práce. Přeložka vodovodu se navíc oproti dokumentaci prodloužila o 120 m pro nevyjasněnost trasy. Proto se tam rozběhly práce až v jarním období. V současné době jedná zhotovitel stavby s ŘSD ČR o novém termínu zprovoznění a dokončení stavby.

    » Odpovědět
    • RE: RE: Výstavba úseku Skalka - II/118

      Mira
      22.6.2016

      To se mi pri cteni pasaze o vodovodu a necekanem podlozi tak nejak vnucuje otazka, proc kdyz uz 30 let vime kudy stavba povede se tohle neresi v dilcich stavebnich resenich uz dopredu ? Vodovod si mohli zamerit a natahnout za par korun uz pred x lety a nemuselo se ted vyjednavat o novem terminu. Ja to fakt tak slozity si nalezite okoli, a obzvlaste site v okoli, pripravit dopredu ? Je tak nutny delat vsechno v obrovsky zakazce a pak ji zdrzet a nerozsekat pripravu techto "prkotin" na dilci reseni par let dopredu ? Nemam s tim zkusenosti jen se ptam... predpokladam, ze to napadne vicero lidi.

      » Odpovědět
    • RE:

      Michal
      17.6.2016

      Děkuji moderátorovi za snahu. Vzhledem k tomu, že ještě nezačalo astronomické léto, lze z toho snadno odvodit, proč pracovní tempo vypadá tak, jak vypadá - práce začaly na jaře, a protože jaro stále ještě je, pořád se "jen" začíná... Když už jsme tedy u těch hvězd, nezbývá než smutně konstatovat, že zprovoznění této stavby je ve hvězdách. A co je horší, soudě podle tempa stavebních prací a délky jednání investora se zhotovitelem o novém termínu nikomu ani nevadí, že ten termín zprovoznění bude prodloužen o řadu čtvrtletí...

      » Odpovědět
  • Výstavba úseku Skalka - II/118

    Michal
    03.6.2016

    Nechci být pesimistou, ale zprovoznění úseku D4 Skalka - II/118 rozhodně neočekávám ve stále platném termínu 1/2017, už jej neočekávám ani v roce 2017. Ta fraška, kterou tam předvádí zhotovitel, bohužel nejspíše s posvěcením investora, je už opravdu do nebes volající. Myslím, že je na čase kontaktovat nějaké protisilničí stavařské antilobbisty s právním vzděláním, aby se podívali na uzavřené smlouvy a věnovali pozornost především smluvním pokutám za nedodržení smluvních termínů zprovoznění a různé dodatky, které budou kvůli tomu nejspíše brzy (či už byly) sepsány. Protože za dané situace, kdy má stavba viditelné zpoždění, které se ale nijak nedohání, ale naopak stále zvětšuje, není možné uvažovat jinak než že někdo sleduje nějaké zájmy, které ale rozhodně nejsou zájmy daňových poplatníků.

    » Odpovědět
    • RE: Re:

      Míra
      07.6.2016

      Já když jedu vždycky kolem, tak se mi chce brečet a současně bych chtěl na týden proniknout do struktury toho, jak se to se stavbami dálnic u nás dělá. My jako uživatelé a daňoví poplatníci jsme někde na posledním místě... Proč se už nestaví pilíře pro křižovatku nahoře, proč se kolem velkého bednění u začátku úseku motá pouze jeřábník a 4 dělníci.

      » Odpovědět
    • RE: Pesimismus - realita

      Petr
      05.6.2016
      rudolp2@seznam.cz

      Tento stát, rozuměj jeho představitelé, je naprosto neschopný a v podstatě jsem už rezignoval na jakýkoli zájem o dění ( zákony, ekonomika, dálnice, železnice ) !!!

      » Odpovědět
  • Výstavba Dubenec

    Kalimero.f
    23.5.2016

    Ahoj, v pátek jsem projížděl okolí stavby a "dům" ve stoupání již nestojí - proběhla demolice. Málem jsem si toho ani nevšiml, protože přes ty díry co vněm byly bylo vidět uplně stejně...

    » Odpovědět
  • Petr


    23.5.2016

    http://ekonomika.idnes.cz/stopka-pro-soukrome-dalnice-v-cesku-slovaci-pritom-stavi-dalsi-pve-/eko-doprava.aspx?c=A160522_124546_eko-doprava_suj Tohle se dalo čekat, všechny časový plány jsou zase jenom kecy.

    » Odpovědět
    • RE: RE:

      Luniz
      23.5.2016

      Asi si založím jasnovideckou kancelář - už 1.12.2015 jsem tu psal, jak to dopadne....a ono to tak dopadlo. Vlastně neeee....tohle není o jasnovědění, to přeci bylo každému jasné už od začátku..

      » Odpovědět
  • RE: Zbytečně naštvaní lidé-zbytečné nehody

    moderátor
    20.5.2016

    K tomuto příspěvku jsem včera obdržel ze závodu Praha ŘSD ČR tuto informaci: Na dálnici D4 v současné době probíhají dvě stavby a to výměna středových svodidel, čili zádržného bezpečnostního systému, a oprava odstavného pruhu. Oprava svodidel je rozdělena do IV etap a každá etapa do dvou úseků délky cca 5km, tzn., že není uzavřen celý 10km úsek rychlého pruhu. Oprava v době kdy přišel dotaz probíhala v uzavírce na třech místech, neboť nejpracnější je výstavba přejezdů středního dělícího pásu a u mostů. Na 5-ti kilometrovém úseku není technicky možné realizovat uzavírky po třetinách a to z důvodu odstupu příkazových značek. Na zvýšení propustnosti vozidel by to opravdu stejně nemělo vliv a navíc stavba musí respektovat schválené Dopravně inženýrské opatření (DIO). V km 5,397-17,785 je schváleno provedení zúžení 2+2 pruhy a od km 17,785 1+1 pruh. Všechny práce na dálnici D4 probíhají v souladu se schváleným HMG včetně víkendů a od 17.5. 2016 je realizována již poslední etapa. Pokud se nestane nic nepředvídatelného bude stavba dokončena v polovině června, aby v období prázdnin a dovolených byla dálnice plynule průjezdná. Tyto práce nesouvisí se změnou označení komunikace z R na D. Přípravné práce na zvýšení zádržnosti svodidel, na tehdejších rychlostních silnicích, začaly před třemi lety. Tímto se vám omlouváme za zdržení a komplikace, které s sebou uzavírky při opravách nesou. Věřte, že se snažíme dělat vše pro to, aby stavba byla dokončena co nejdříve.

    » Odpovědět
  • Fotky ze soboty

    MiKu
    17.5.2016

    http://miku09.rajce.idnes.cz/D4_Skalka-kriz._II_118_14._kvetna_2016/

    » Odpovědět
  • Politici

    Petr
    05.5.2016
    rudolp2@seznam.cz

    Politici celého Czechistánu : " Běžte do p....e " !

    » Odpovědět