Rychlostní silnice R4
Pragoprojekt

Diskuse

Přidat příspěvek

povinné
povinné
povinné
*

  • Výstavba Dubenec

    Kalimero.f
    23.5.2016

    Ahoj, v pátek jsem projížděl okolí stavby a "dům" ve stoupání již nestojí - proběhla demolice. Málem jsem si toho ani nevšiml, protože přes ty díry co vněm byly bylo vidět uplně stejně...

    » Odpovědět
  • Petr


    23.5.2016

    http://ekonomika.idnes.cz/stopka-pro-soukrome-dalnice-v-cesku-slovaci-pritom-stavi-dalsi-pve-/eko-doprava.aspx?c=A160522_124546_eko-doprava_suj Tohle se dalo čekat, všechny časový plány jsou zase jenom kecy.

    » Odpovědět
    • RE: RE:

      Luniz
      23.5.2016

      Asi si založím jasnovideckou kancelář - už 1.12.2015 jsem tu psal, jak to dopadne....a ono to tak dopadlo. Vlastně neeee....tohle není o jasnovědění, to přeci bylo každému jasné už od začátku..

      » Odpovědět
  • RE: Zbytečně naštvaní lidé-zbytečné nehody

    moderátor
    20.5.2016

    K tomuto příspěvku jsem včera obdržel ze závodu Praha ŘSD ČR tuto informaci: Na dálnici D4 v současné době probíhají dvě stavby a to výměna středových svodidel, čili zádržného bezpečnostního systému, a oprava odstavného pruhu. Oprava svodidel je rozdělena do IV etap a každá etapa do dvou úseků délky cca 5km, tzn., že není uzavřen celý 10km úsek rychlého pruhu. Oprava v době kdy přišel dotaz probíhala v uzavírce na třech místech, neboť nejpracnější je výstavba přejezdů středního dělícího pásu a u mostů. Na 5-ti kilometrovém úseku není technicky možné realizovat uzavírky po třetinách a to z důvodu odstupu příkazových značek. Na zvýšení propustnosti vozidel by to opravdu stejně nemělo vliv a navíc stavba musí respektovat schválené Dopravně inženýrské opatření (DIO). V km 5,397-17,785 je schváleno provedení zúžení 2+2 pruhy a od km 17,785 1+1 pruh. Všechny práce na dálnici D4 probíhají v souladu se schváleným HMG včetně víkendů a od 17.5. 2016 je realizována již poslední etapa. Pokud se nestane nic nepředvídatelného bude stavba dokončena v polovině června, aby v období prázdnin a dovolených byla dálnice plynule průjezdná. Tyto práce nesouvisí se změnou označení komunikace z R na D. Přípravné práce na zvýšení zádržnosti svodidel, na tehdejších rychlostních silnicích, začaly před třemi lety. Tímto se vám omlouváme za zdržení a komplikace, které s sebou uzavírky při opravách nesou. Věřte, že se snažíme dělat vše pro to, aby stavba byla dokončena co nejdříve.

    » Odpovědět
  • Fotky ze soboty

    MiKu
    17.5.2016

    http://miku09.rajce.idnes.cz/D4_Skalka-kriz._II_118_14._kvetna_2016/

    » Odpovědět
  • Politici

    Petr
    05.5.2016
    rudolp2@seznam.cz

    Politici celého Czechistánu : " Běžte do p....e " !

    » Odpovědět
  • Stát

    Petr
    26.4.2016
    rudolp2@seznam.cz

    Tento stát, představovaný současnou, ale i minulými vládami, a to včetně jejich úředníků, stojí za hovno. A zatím co se ve světě jezdí na desítkách tisíc moderních komunikací a totéž platí o železnicích, tady máme vše ve stavu, jak za Marie Terezie.

    » Odpovědět
  • Zbytečně naštvaní lidé-zbytečné nehody

    Honza
    24.4.2016

    Dobrý den, nevím, jestli je to správné místo, kam to napsat, možná někdo poradí kam to přeposlat, ale něco už jsem udělat musel. Moje rozhořčení má několik rovin, ze kterých vyplývá několik otázek, ale všechny se týkají jednoho problému. Už několik týdnů sledujeme rozsáhlá zúžení na D4, kilometry omezených úseků, kde vůbec není jasný smysl omezení, protože se tam vlastně nic neděje. Naštvaní řidiči, kteří ve své zlosti nedodržují stanovenou rychlost a riskují ve svém rozhořčení více než obvykle, což má za následek nárůst nehod a ještě více omezení, zácpy a ještě více naštvané řidiče. Ptám se a. je skutečně nutná výměna svodidel v celé délce od Zbraslavi až na Skalku? b. Když už máme tak výrazná omezení, která se nás tolik dotýkají a zdržují tolik lidí, jejichž cestu do práce prodlužují i o hodiny, nebylo by možné držet zúžení pouze v místech, kde se skutečně něco děje? c. Skutečně není možné tyto práce zrychlit? V zahraniční je běžné, že se pracuje na silnicích přes noc a o víkendech, tady se nic takového neděje a celý problém to výrazně protahuje. Je jasné, že musíme udržovat povrchy a pokud je někde problém se svodidly, je třeba provést údržbu i na nich, ale takto plošná výměna svodidel jen kvůli písmenku R nebo D je absurdní. Člověk si platí dálniční známku, silniční daň a za co? Za hodiny strávené v kolonách? Chce se mi vážně hodně sprostě ulevit, protože tohle je vážně šílená situace.....

    » Odpovědět
    • RE: Zbytečně naštvaní lidé-zbytečné nehody

      Tomáš
      27.4.2016
      h800vtec@centrum.cz

      >Naštvaní řidiči, kteří ve své zlosti nedodržují stanovenou rychlost a riskují ve svém rozhořčení více než obvykle, což má za následek nárůst nehod a ještě více omezení, zácpy a ještě více naštvané řidiče.. Ano, tato věta vystihuje naprosto vše. Čeští kokůtci, kteří se dodnes nenaučili jezdit. Normálně jezdí jak hovada a když si někdo dovolí opravovat silnici, pak ve své zpruzenosti jezdí ještě jako větší hovada. Když už pravý pruh ve zúžení jede komplet 100 km/h místo 80 km/h, stejně se najde početná skupina, která má zapotřebí jet ještě rychleji v zúženém pásu. Ten problém není v tom, že se opravují delší úseky ( ponechám mimo komentář, že se nepracuej v noci), ale že se většina národa nenaučila jezdit, respektovat ostatní, předvídat, být ohleduplní k ostatním, zipovat a v rámci možnosti, alespoň ve zůžených místech, dodržovat pravidla. A ano, když se takový magor nevejde, pak kvůli němu stojí celá dálnice.

      » Odpovědět
    • RE:


      25.4.2016

      Výměna svodidel nemá nic společného s převedením silnice z kategorie R na D.

      » Odpovědět
    • RE: RE: Zbytečně naštvaní lidé-zbytečné nehody

      Franta
      25.4.2016

      No a letos se tam moc neprojedete, protože hned do toho jsou plánovány tři opravy povrchu dálnice, takže zase až před zimou. Jo bylo by fajn, kdyby si pouze firmy nenavrhli délku uzavírky, aby to měli na pohodu a taky jim do toho trochu kecal stát. Sám jsem tuhle nechápal, když jsem stál na 600m přes hodinu a po půl hodině si "lidi" ještě vytvořili třetí jízdní pruh v odstavném, přece nebudou ..... čekat

      » Odpovědět
      • RE: RE: re:

        Míra
        03.5.2016

        V pátek minulého týdne jsem po dlouhé době jel úsekem stavby v době běžné pracovní doby a napočítal jsem na stavbě celkem 30 různých pracovníků, kteří něco dělali kolem jednoho bagru v místě hald (nějaký podkop pod silnicí) a jednoho jeřábu v místě kde bude napojení na stávající D4. Jinak nikde ani noha, tak jsem zvědav, zda se stihne úsek otevřít do konce letošního roku, přijde mi, že to moc nepřibývá. Na úseku kde se opravují svodidla u Voznice mě zase již druhý či třetí týden trochu zaráží cedule - probíhá technologická přestávka. Nabývám dojmu, že si z nás dělají trochu p...l, protož na co čekají - vyndali staré obrubníky a za betonují se tam nové a dodělá se ofrézovaný asfalt. To se nyní čeká, až ten štěrk pod ty žlábky, co tam je, slehne? šéfové tudy asi nejezdí...

        » Odpovědět
  • Dočkáme se?

    Luniz
    20.4.2016

    Hezký den všem, tak třetina roku 2016 je za námi a s výstavbou D4 (která má být pílotním PPP projektem a která se měla celá začít kompletně stavět v roce 2017) je to na bodu mrazu. Ještě se ani nezačalo mluvit o zhotoviteli a už tu máme stížnosti na výběr poradce. Zdržení minimálně půl roku. Výstavba v roce 2017 se tak stává utopií a spíše jen zbožným přáním několika pár věrných snílků. Na výsluní tak spíš přichází otázka "Dočkáme se vůbec?"

    » Odpovědět
  • Kolony na D4

    Míra
    18.4.2016

    Včera jsem dojel asi 500 m před zúžením dálnice u Dobříše do kolony. Říkám si fajn, to je kousek a pojedeme. Ale ejhle, stálo se nebo pouze pomalu se popojíždělo i celé omezení, aniž by v něm byla nehoda či něco jiného - prostě když se dojelo na konec, tak se to najednou rozjelo. Umí to někdo vysvětlit, proč tomu tak bylo? PS: Poslední dobou si říkám, na co mám koupenu dálniční známku, když se je lepší některým dálnicím vyhnout...

    » Odpovědět
    • RE: Re: Kolony na D4

      M
      28.4.2016

      Odpoved lezi v teorii dopravniho proudu, ktera zpusobi, ze dojedete na konec a tam "nic neni" jen se kolona rozjede. Ani tam nema co byt, jde o to, ze nekdo pribrzdi vic nekdo min podle toho jak moc dodrzuje bezpecnou vzdalenost, pak se to nastosuje a to staci, aby to cele zafungovalo jako vlna, na kterou reaguje zbytek souvisleho proudu aut zbrzdenim az zastavenim.

      » Odpovědět
    • RE: Kolony


      21.4.2016

      Spis je otazka na miste,kolik uzavirek jeste bude tento rok na trase Pribram - Praha. Ano,nekdo tady daval odkaz na to,ze se musi opravit cast mezi pruhy,ale nikde uz neni napsano,kdy bude posledni uzavirka. Cestovani je opravdu strasne v tomto obdobi.

      » Odpovědět
      • RE: RE: Re: Kolony

        Jirka
        22.4.2016

        Včera jsem jel pomalu v koloně pravým pruhem a kousek za sjezdem na Všenory je cedule s názvem stavy (něco o zvýšení zádržnosti středových svodidel), zbytek je od silnice nečitelný, vyjma čísla 8/2016. Což beru za datum ukončení.

        » Odpovědět
    • RE: Kolony na D4

      Vojtas
      19.4.2016
      vojta.k@email.cz

      Příčiny jsou v zásadě dvě - neznalost pravidel zipu (či jejich nedodržování) a nedostatečný rozestup jedoucích aut. Podrobněji viz: http://xman.idnes.cz/dopravni-zacpa-jak-vznika-0yt-/xman-styl.aspx?c=A130618_110520_xman-styl_fro

      » Odpovědět
  • RE: pokračování D4

    moderátor
    11.4.2016

    Nevím, kde redaktoři z Hospodářských novin tuto informaci získali, ale v současné době prověřuje Ústav pro ochranu hospodářské soutěže rozhodnutí o výběru zhotovitele na poradenskou firmu pro přípravu projektu PPP na dálnici D4 od Příbrami na jih. Proto příprava výběrového řízení na vypsání tendru na zhotovitele této akce je v počátečním stádiu a "odstartování tendru na prodloužení strakonické D4..." v červnu je nereálné. Podle sdělení ŘSD ČR by k tomuto kroku v případě příznivých okolností mohlo dojít v roce 2017.

    » Odpovědět
    • RE: RE: pokračování D4

      Franta
      12.4.2016

      Tak je to tady oficiálně, jeden server uvádí vypsání tendru a druhý zrušení. I když tak podmínka mi přijde logická, než aby se do toho pustil franta s horní dolní http://zpravy.aktualne.cz/domaci/tokovi-zrusili-dalsi-tendr-vitez-mel-poradit-jak-nechat-souk/r~12a872deffbc11e5b5c3002590604f2e/

      » Odpovědět
    • RE: Budoucnost

      Petr
      12.4.2016
      rudolp2@seznam.cz

      Zprávy o výstavbě dálnic, silnic, železnic jsou zprávy pro naše vnoučata. :-)

      » Odpovědět